Cannes: Åtte radiojobber videre

Finalistene i radiokategorien i Cannes er offentliggjort. Av de 38 radiospottene som ble sendt inn fra norske byråer gikk åtte videre.



De åtte spottene er:

«Aestetics», for Raymond Weill klokker, der Både Og både står for ide og produksjon.

«Whale», «Mount Everest» og «Ferry» for Vålerenga FC, laget av Grey Worldwide og produsert av Stig og Stein.

«Child» for If barneforsikring, laget av Kitchen, og produsert av Verdens sterkeste mann.

«Espen Askeladd» og «Gløgg» for Hydro, laget av DDB Oslo og produsert av Verdens sterkeste mann.

«Sexy Lady» for Norsk dysleksiforbund, laget av Dinamo reklame og produsert av Verdens sterkeste mann.

Totalt gikk 183 av 1273 jobber videre til finalen. Vinnerne i radiokategorien blir offentliggjort på formiddagen i morgen, tirsdag.