Norwegian til Kitchen

Flyselskapet Norwegian skal fra nå av kjøpe kommunikasjonstjenestene sine på Skøyen. Julaften, bursdag og syttende mai på en gang, jubler daglig leder i Kitchen, Haakon Dahl.



Norwegian har bestemt seg for å samle reklameutviklingen for både fly- og bankaktivitetene sine i ett byrå, og etter en runde med flere aktuelle byråer falt valget på Kitchen. Samarbeidet starter opp i løpet av kort tid.

– Mange dyktige folk og byråer har ønsket å jobbe med oss, så valget har vært vanskelig. Men Kitchen overbeviste oss, blant annet gjennom sin strategiske kompetanse, innsikt og evne til å levere kvalitet på knapp tid, sier Åsta Braathen, markedsdirektør i Norwegian, i en kommentar.

I Kitchen er naturlig nok stemningen god.
– For oss er dette julaften, bursdag og syttende mai på en gang, jubler daglig leder i Kitchen, Haakon Dahl.

Kontoen skal betjenes av konsulent Anders Anbu, prosjektleder Nina Motzfeldt, strategisk planner Sten Bråthen samt flere av byråets kreative team.