Mellomfornøyd Try
Vi har godt av et tupp i ræva, sa en mellomfornøyd Kjetil Try i Try reklamebyrå etter Gullblyanten.
– Konkurransen er blitt tøffere. Vi har vært best i så mange år, blant annet med Byråprofil fem år på rad. Da har vi godt av å føle pusten i nakken, sa Kjetil Try da prisdrysset hadde lagt seg etter Gullblyanten.
Kjetil Try berømmer nivået i norsk reklame, ikke minst i film.
– Det er et bra nivå på reklamefilm og gullvinneren er en kjempebra film. Vi mangler et par filmer for vår egen del, ellers gjør vi det brukbart i annonser, sa Try som karakteriserte fjoråret som et greit reklameår for byrået.
Try forteller at byrået er inne i en konsolideringsfase.
– I en periode med stabilitet og ro mister vi litt fart og energi ute, selv om vi er sultne nok, sa Kjetil Try.
Artikkelen er også publisert hos Kampanje.