Bleed-utbrytere blir Anti

Utbryterne fra Bleed, med Kjetil Wold og Kenneth Pedersen fremst i spissen, blir byrået Anti. Anti skal holde et internasjonalt nivå på identitet, design og web, sier gründerne.

6330 1c290 original

– Med Anti fortsetter vi noe av det vi begynte på i Bleed; et fokus på kategoriledende identitet, design og web som skal hjelpe våre oppdragsgivere å bli mer unike og attraktive i markedet, sier kreativ leder Kjetil Wold.

Anti akter å gjøre som Bleed i den forstand at de vil fortsette å betjene både norske og internasjonale kunder.
– Anti vil være et miljø dedikert til effektive løsninger som ligger foran våre kunders konkurrenter, ja, vi vil forsøke å holde et internasjonalt toppnivå uansett hvor kundene kommer fra, sier Wold.

Norsk design ut i verden
Bleed tiltrakk seg kunder fra utlandet, som det italienske butikkinnredningskonsernet ALU, Hermes i Japan og Deutsche Banks store kunstprosjekt på web. Nå vil gjengen i Anti fortsette å være et miljø som skal bringe norsk design ut i den vide verden.
– Vi har flere prosjekter på gang for kunder fra inn- og utland, og responsen vi har fått som et nytt, men erfarent, byrå har vært veldig god, sier daglig leder Kenneth Pedersen.

Anti henvender seg også til norske reklamebyråer med tilbud om produksjon og optimalisering av web og bannerløsninger.

Byrået holder til i midlertidige lokaler på Tullinløkka, med midlertidig hjemmeside www.anti.as.

På bildet: Kenneth Pedersen, Kjetil Wold, Bjørn Gunnar Staal, Heidi Wilhelmsen og Fredrik Melby.