Tar tempen utendørs

I Norwegians aktuelle utendørskampanje brukes temperaturmåler integrert i plakaten for å vekke folks reiselyst.

Løsningen er å se på Stortorget, Nationaltheatret, Aker Brygge og Gunerius i Oslo ut neste uke. En relevant idé i disse vinterdager som får tankene til å gå mot varmere strøk. Kitchen står bak løsningen, som er en del av en stor utendørskampanje som nå er oppe over hele landet.  
 
– Et godt eksempel på at få plakater kan få stor oppmerksomhet om man utnytter mediet rett, og at tusenvis av mennesker passerer dem, sier konsulent for Norwegian, Haakon Dahl i Kitchen.  
 
JCDecaux er leverandør av den tekniske produksjonen.  
 
AD: Eirik Stensrud og Per Erik Jarl
AD-assistent: Veslemøy Holt
Tekst: Thomas Askim og Christian Hygen
Konsulenter: Haakon Dahl og Rune Roalsvig   
Prosjektleder: Nina Buskoven

Kommentarer

Alexander Gjersøe

5 år, 9 måneder siden

termometer.

espen vegard dysvik hagen

5 år, 9 måneder siden

Sudoku!

Stein Simonsen

Ansatt i McCann Oslo

5 år, 9 måneder siden

Dokusåpe.