Mosseporten til Grey Oslo

Nok et senter i Steenøm-kjeden har funnet veien til Grey.



Våren 2008 begynte byrået samarbeidet med senteret Gulskogen. Sist høst valgte også Metro å legge sine kommunikasjonsaktiviteter til Grey. Bror Falck-Paulsen, konsulent for samtlige Steen&Strøm-sentre i Grey, mener at Mosseporten og de andre Steen&Strøm-sentrene velger å satse på en tydelig posisjon.
– Dette gjør at vi arbeider med sentrene som helhetlige merkevarer, der både interne aktiviteter rundt «living the brand», ekstern reklame og konseptuell tenking er styrende. Jeg vet ikke om det er generelt for norske kjøpesentra, men de vi jobber med viser at de har flyttet seg dramatisk i sin tenking de siste årene.

Moderne møteplass Senterleder ved Mosseporten, Kristin Herje Strømme sier at Mosseporten har vært under omfattende modernisering de siste to år, og kjøpesenteret fremstår nå som distriktets mest moderne møteplass for hele familien.
– I tillegg til den fysiske ansiktsløftningen var vi nå modne for å endre kurs i forhold til vår kommunikasjonsplattform. Det har vært en omfattende prosess, men valget falt til slutt på Grey. Grey har presentert unike løsninger for Mosseporten som gjør at vi sammen skal løfte oss til å bli det beste familiesenteret i Moss. Vi gleder oss til samarbeidet med Grey.

– Tidligere har slike steder bare vært en samling butikker med P-plass, men Mosseporten, Gulskogen og Metro fokuserer på å bygge unik identitet. Det er spennende, sier daglig leder i Grey, Øivind Breen.