Kitchen og Dinamo videre i The One Show

Kitchen og Dinamo går videre i interaktivdelen av årets The One Show, og førstnevnte har også jobber med i første runde som skal bedømmes i hovedkonkurransen.

12170 b0c04 original

Dinamos kampanje «Sekunder» for Leger uten grenser og Kitchens scrollbar-løsning for Flytoget, «Speed» går begge videre til finale i interaktivkategorien i den prestisjetunge konkurransen The One Show.

Kitchen går også videre med tre jobber innsendt i hovedkategorien i konkurransen: Byggmax (print), Bank Norwegian (utendørs) og Djuice (TV-reklame). Disse har altså gjort «The First Cut», som betyr at de har kommet videre til neste runde med bedømming, som gjøres 1.-3. mai. Konkurransen understreker på sine hjemmesider at dette ikke betyr at jobbene havner på vinnerlisten, eller at de får såkalt «Merit».

Hovedkonkurransen blir avgjort 6. mai, mens The One Show Interactive går av stabelen to dager etter, 8. mai.

Link til: The One Show