Tele2 sponser Dagbladet

Mandagsutgaven av Dagbladet kutter prisen fra 15 til 5 kroner. Tele2 sponser hele opplaget på 130.000.

Det redaksjonelle innholdet i mandagens utgave av Dagbladet vil være som på andre dager, men Tele2 vil være synlige både på forsiden og inne i avisen med annonser og tilbud.

Spesialutgaven kommer som en markering av at Tele2 har vært på toppen av telepriser.no i 426 dager, melder mobiloperatøren.
– Tele2 står på forbrukernes side og er svært stolte over å ha sikret norske mobilkunder stabile og lave priser over så lang tid. Topplasseringen i 426 dager påtelepriser.no underbygger vårt forbrukerløfte – lave priser, enkle løsninger og en bedre mobilhverdag for alle, sier administrerende direktør Haakon Dyrnes i Tele2.

Sponser annonser på nett.
Privatpersoner og bedrifter får i tillegg en sjelden mulighet til å spre sine budskap i toppannonsen på førstesiden av Dagbladets nettside dagbladet.no, ved at Tele2 sponser en gratis annonsetjeneste.
 – Vi synes det er morsomt å gi små bedrifter og privatpersoner mulighet til å bli synlige i et riksdekkende medium og tror at tilbudene fra både Tele2 og annonsørene kan bidra till en god start på dagen for leserne, sier Dyrnes.
 
Dette er andre gang i år at Tele2 setter sitt preg på Dagbladet. I forbindelse med lanseringen av «Born to be cheap»-kampanjen i februar, sponset Tele2 et ekstraopplag på 30.000 gratisaviser med en åttesiders annonseavis. Avisen ble distribuert fra knutepunkter i Oslo.
 
Store forventninger. Dagbladets annonsedirektør Per Brikt Olsen sier de har store forventinger til hvordan markedet reagerer på at prisen reduseres fra 15 til 5 kroner.
– Vi skal dele ut 50.000 flygeblader fra knutepunkter i Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim for å sikre at så mange som mulig er klar over hva denne spesielle utgaven av Dagbladet, sier Olsen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.