Talentpåfyll hos Apt

Apt rekrutterer offensivt for å kunne løse flere store prosjekter. Ti nye ansatte har det blitt de siste tre månedene.

– Vi ser en klar utvikling mot større og mer nettsentriske kampanjekonsepter, noe som passer Apts sterke tverrfaglige kultur godt, sier byrået.

Hele ti personer har begynt i Apt de tre siste månedene.

– Konsulent Sven Jensen, tidligere salgsdirektør i Choice Hotels, og før det byråleder i Leo Burnett (Leo i Norge og Dubai), deler sin tid mellom Apt og Edge X, som byrået samarbeider med.

– Konsulent Knut Bjørgen, tidligere leder for digitale kanaler i NAF (Norges Automobilforbund) og før det konsulent i Screenplay.

– Rickard Roslund, svensk designer rekruttert fra Gluecom i London.

– Joacim Sjöberg, svensk designer rekruttert fra Acne Digital.

– Emil Jönsson, svensk flashutvikler rekruttert fra Acne Digital.

– Øyvind Nordhagen, flashutvikler rekruttert fra designbyrået Anti

– Daniel Gracia, spansk-katalansk utvikler fra Universitetet i Stavanger (begynner 1. juni).

– Sebastian Rasch, juniordesigner rekruttert etter praksis i New York-baserte Domani Studios.

– Mona Ottem, kontorsjef/prosjektleder rekruttert fra Rokade, før det prosjektleder i Virtual Garden.

– Jan Kristian Haavi, seniordesigner fra Making Waves (begynner 1. mai).

– I tillegg har byrået tatt inn Solveig Kvadsheim, som er på internship fra Hyper Island, Kaja Kristiansen som er juniorutvikler på engasjement, Ane Flyum Thorsen og Kristine Nergaard. De to siste er begge eks-westerdøler ansatt på engasjement.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.