To nye hoder til Anti

Anti øker staben med Dita Berisha og Mari Oshaug.

10922 49f58 original

Dita Berisha kommer fra fire år som produsent for sosiale og digitale medier i Isobar/Suddenly, mens Mari Oshaug har drevet eget designforetak siste årene.

AntiDita. Etter noen lærerike år i Isobar/Suddenly har Dita blitt AntiDita. Berisha har bakgrunn som utvikler og designer og sist som produsent og kreativ problemløser innen sosiale, digitale og klassiske medier. Dita er religiøst opptatt av funksjonalitet vs design og vil være en viktig ressurs for Antis fokus på nye medier i tiden som kommer, melder byrået.

Om Mari Oshaug sier Anti: Hun har drevet eget designforetak siste årene og har en tilnærming til faget man må bli imponert over. Oshaug ser på design faget med presist blikk og forstår viktigheten av å jobbe strukturert i store nettprosjekter som å tenke god kommunikasjon i identitetsprosjekter.

– Vi er meget godt fornøyde med å få inn så flinke folk til oss. Det er langt mellom de talentene som forstår den mediehverdagen vi jobber i, derfor er jeg spesielt fornøyd med varpet av Dita og Mari, sier byråleder Kenneth Pedersen i Anti.

For tiden jobber Anti Oslo og Bergen med DNB, Kari Traa, Q Meieriene, Norgesplaster og Synsam Nordic.

Foto: Anti