Over 3000 logoforslag fra Norway Cup-deltakerne

Med tematikken «Jeg elsker … » utfordret Google årets Norway Cup-deltakere til å tegne sin versjon av Google-logoen.

Konkurransen, som lar vinneren prege Googles nordiske søkeside for en dag, genererte hele 3000 bidrag fra kreative deltakere. Nå er det opp til de norske brukerne å avgjøre hvilken logo som stikker av med seieren.

Konkurransekonseptet Doodle 4 Google har opplevd stor respons internasjonalt, og også den nordiske versjonen har vist seg å skape engasjement. Med deltakelse på Helsinki Cup i Finland, Gothia Cup i Sverige og Dana Cup i Danmark, i tillegg til Norway Cup, har konkurransen generert over 10.000 logoforslag i Norden. Deltakelsen under Norway Cup ligger på topp, med mer enn 3.000 bidrag.

Avstemming frem til 28. august.
Nå starter avstemmingen om hvilket av de 10.000 bidragene som får prege Googles nordiske søkeside for en dag. En jury sammensatt for anledningen har plukket ut 20 av de beste bidragene, som vil bli presentert på Doodle 4 Google sine hjemmesider. Fra og med i dag, 16. august og frem til 28. august kan Google-brukere gå inn på denne siden og stemme fram sin favoritt.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.