Statnett fortsetter hos DDB Oslo

Etter en omfattende anbudsprosess rett før sommeren har Statnett valgt å fortsette samarbeidet med DDB Oslo.

Statnett velger dermed å fortsette med byrået de har vært hos i tre år. Under den tiden har samarbeidet skapt blant annet filmen «Electric Boogie», som resulterte i en Sølvfisk, samt annonser for sponsingen av skøytelandslaget, som har vunnet i Aftenposten Best.

– Statnett har mange spennende kommunikasjonsoppgaver i årene fremover. DDB har gjennom byråanskaffelsesprosessen vist at de både har den riktige kompetansen og de riktige menneskene for å løse disse sammen men oss, sier kommunikasjonssjef i Statnett Rune Gutteberg Hansen.

– Vi er naturligvis svært fornøyde med å beholde Statnett som kunde, sier administrerende direktør i DDB Oslo Pelle Josephson.

– Det er alltid hyggelig når eksisterende kunder velger å vise oss fornyet tillit.

Kommentarer

Lars-Petter Kjos

3 år siden

Grattis til både DDB og Statnett