Hvem får neste «Tea Time»-kampanje?

Kjenner du til en ideell organisasjon med stort hjerte for en god sak, men med liten lommebok?

Reklame for Alvor arrangeres annet hvert år, og er den utvidede reklamebransjens tradisjonelle veldedighetsdugnad. Ettersom mediene og produksjonsmiljøene også er med på dugnaden, får de utvalgte organisasjonene en gavepakke mye større enn de normalt ville hatt råd til.

Forrige kampanje, «Tea Time», laget av Dinamo for Antirasistisk Senter, triumferte og fikk mer oppmerksomhet enn noen RfA-kampanje tidligere.

Nå er forberedelsene til neste års kampanje i gang, med den nye styringsgruppen på plass, ledet av Christin Elvegård fra Dinamo, og ambisjonene er å gjøre den beste kampanjen noensinne.

Humanitært eller samfunnsorientert. – De siste års vinnere har et enormt stort spenn i forhold til hva de arbeider for, eksempelvis Leve – Landsforeningen for etterlatte ved selvmord, Miljøagentene og Antirasistisk Senter. Vi oppfordrer alle organisasjoner som har en sak de brenner for om å søke. De viktigste kriteriene er at de er landsdekkende organisasjoner eller grupperinger og at de arbeider ideelt for et humanitært eller samfunnsorientert formål, forteller Elvegård.

Den nye styringsgruppen jobber for å få til en prosess som skaper en merverdi både for reklamebyråer, medier og selvsagt organisasjonen som vinner.

Tips oss om hvem som bør vinne årets viktigste dugnad!

Send tips til victoria@kreativtforum.no eller legg igjen forslag på reklameforalvor.no.

I mediespilleren: Filmer fra RfA 2008 (Miljøagentene/Saatchi), RfA 2007 (WayBack/Saatchi) og RfA 2010 (Antirasistisk senter/Dinamo).

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.