Syscom valgte Breakfast

Breakfast er valgt til å promotere Syscom-produktet SupportPoint, en 100 prosent norskutviklet programvare med store internasjonale ambisjoner.

22858 785d0 original
Syscom holder til i KPMG-bygget i Sørkedalsveien

Over 150 norske selskaper benytter seg av SupportPoint til eksterne og interne servicedesker, kvalitetsstyring, nyansettelser og flere funksjoner innen saksoppfølging.

Når selskapet nå skal gå internasjonalt har de valgt Breakfast Reklamebyrå som samarbeidspartner. I første omgang skal det utvikles en ny digital profil og nye nettsider. Markeds- og informasjonsdirektør i Syscom AS, Anne Hamar, gleder seg til et langt og godt samarbeid.

– Vi valgte Breakfast som samarbeidspartner fordi de ga oss trygghet på at de kan bringe oss raskt og godt frem til de ambisiøse målene vi har for Supportpoint, forklarer Hamar.

Flere store digitale byråer fra både Norge og Sverige var invitert inn i en konkurranse. Da de ulike byråer skulle presentere tilbudene sine, var Breakfast det byrået som hadde forstått Syscoms behov og SupportPoints personlighet best, ifølge Hamar.

– Breakfast representerer viktige egenskaper som kreativitet, lekenhet og nytenkning med basis i dyp kunnskap og erfaring som gjenspeiler SupportPoint, både som produkt og organisasjon.

– For oss er det et privilegium å få jobbe med kunder vi selv har tro på og SupportPoint er et produkt som gjør hverdagen enklere for små og store bedrifter. Vi gleder oss veldig til å sette i gang, forklarer kommunikasjonsrådigiver i Breakfast, Thomas De Vries.

– Dette er en utrolig, spennende internasjonal oppgave for oss, sier kreativ leder Christian Braathen.