Sølv og bronse til norske byråer i Epica

Norske byråer sanket til sammen seks sølv og seks bronse i årets Epica Awards.

40528 28b12 original
Canal Digital-filmen «Gutten som kunne fly» vant sølv for Try/Apt i Epica Awards.

Det vanket ikke norske Epica-gull i år, men det ble forholdsvis solid norsk uttelling i metallene sølv og bronse. Try/Apt er ikke overraskende byrået som vant mest edelt metall, med tre sølv og tre bronse. Byrået fikk gull for Lofoten fiskekaker, Canal Digital og Handelshøyskolen BI. De tre bronsene gikk til Tine Go Morgen, Blindeforbundet og Arbeiderpartiet («Taxi Stoltenberg»).

SMFB vant et sølv og to bronse: Sølv og bronse gikk til Geox-kampanjen «7 days of rain», mens den andre bronsen gikk til IKEA.

De øvrige prisene gikk til: Futatsu, som fikk sølv for Kondomeriet, Kitchen som fikk sølv for Bring, mens Anorak vant bronse for Kaizers Orchestra.

Se alle vinnerne på Epica Awards-hjemmesiden.


Canal Digital-filmen «Gutten som kunne fly» vant sølv for Try/Apt i Epica Awards.