Orkla-kjempe til Retail House

Orkla Confectionery & Snacks velger Retail House som sitt strategiske Shopper Marketing byrå.

45997 84e76 original
Rådgiver i Retail House, Lars Kirkholm og Anne Mari Hoff, Trade Marketing Manager hos Orkla Confectionery & Snacks. Foto: Retail House

For 1 år siden valgte Stabburet Retail House som sitt strategisk Shopper Marketing byrå. Nå har byrået signert med enda en Orkla-kjempe, nye Orkla Confectionery & Snacks (tidligere Kims, Sætre og Nidar).

– Sammen skal vi være ledende i våre kategorier på hvordan vi planlegger, skaper og gjennomfører helhetlige kampanjer. Gjennom dette arbeidet skal vi oppnå både kortsiktige og langsiktig salgsmål, samtidig som vi opprettholder og bygger våre sterke merkevarers posisjon. Vårt mål er alltid optimal effekt av våre totale markedstiltak, og i Retail House har vi funnet en partner med lang erfaring og bred kompetanse på hvordan man øker både salgs- og merkevaremessig effekt, sier Anne Mari Hoff, Trade Marketing Manager hos Orkla Confectionery & Snacks.

– Vi er allerede i gang med en spennende kampanje, og har lagt opp til et langsiktig løp som gjør at jeg er sikker på at vi når våre felles mål. Trendene og fokuset fra de største annonsørene er entydig: Fremtidens kampanjer må i større grad fungere mer helhetlig for å drive både salg og merkevare i en og samme løsning. Vi merker at villigheten til å endre på måten man tidligere har planlagt sin marketing-miks på er stor, når man innser effekten av vår måte å jobbe på. Vi ønsker naturligvis det velkommen og gleder oss til å jobbe sammen med Orkla Confectionery & Snacks, som fra før av er en svært kompetent aktør i det norske markedet, avslutter rådgiver i Retail House, Lars Kirkholm.