EYs nordiske konto til Hyper

Byrået får ansvaret for å utvikle den digitale kommunikasjonen for det globale revisjons- og rådgivingsselskapet EY (Ernst & Young) i Norden.

47512 d8145 original
Ane Køber Guldvik (EY), Sjur B. Kvamme (EY) og Knut Sverre (Hyper). Foto: Hyper

– De imponerte oss med sine idéer og sine tidligere arbeider. De dekket alle våre faglige kravspesifikasjoner på en god måte og hadde et fornuftig prisnivå. Når de i tillegg la ned mye arbeid i å få på plass et partnerskap med byråer i Danmark, Finland og Sverige var vår nordiske dimensjon sikret. Da var valget enkelt, sier Sjur B. Kvamme, Nordic Team leader Digital Channels i EY.

– EY ser på Hyper som en langsiktig, nordisk partner der målet er å utvikle digitale løsninger som vil befeste EYs posisjon som Nordens ledende revisjons- og rådgivingsselskap, uttaler Kvamme.

Hos Hyper vurderers oppdraget som ærefullt.

– Å få være med å utvikle og befeste EYs merkevare i et nordisk perspektiv blir en svært spennende oppgave å ta fatt på. Vårt mål er å gjøre EY til en spydspiss innen alle disse disiplinene sammen med våre nye nordiske partnere, uttaler rådgiver og konseptutvikler i Hyper, Knut Sverre.