Internasjonalt luksusmerke velger SMFB

Byrået har fått i oppdrag å utvikle kampanjer for motehuset Max Mara.

50240 b4f93 original
Fotomontasje: SMFB

SMFB har de siste årene markert seg sterkt internasjonalt med flere prisvinnende kampanjer. Nå har den globale merkevaren Max Mara valgt å ta turen til Norge for å utvikle kommunikasjon. I første runde er det accessories-delen til motehuset SMFB skal hjelpe til med.

Skilte seg ut

Moteverdenen er i stor forandring og Max Mara har et økt behov for digital og innovativ kommunikasjon. Etter å ha lagt merke til flere av SMFB sine internasjonale og nasjonale kampanjer, inviterte Max Mara det norske byrået med i en større byråpitch. Etter flere runder skilte SMFB seg ut med sin kreative fokus og digitale kompetanse.

– Dette er en fantastisk spennende mulighet for oss, sier Kristian Kristiansen, Agency director hos SMFB.

– Vi syntes det var utrolig gøy å bli invitert med i pitchen, før sommeren, og selv om noen av oss måtte ofre store deler av ferien var det verdt det. Dette er et veldig spesielt segment å jobbe i og vi gleder oss til de muligheter og utfordringer dette vil gi. Vi er allerede godt i gang med produksjonen, og ser frem til å konkurrere med noen av de største merkevarene i verden.

SMFBs team på Max Mara er:

  • Agency director: Kristian Kristiansen
  • Creative: Thomas Askim
  • Creative: Eirik Stensrud
  • Account managers: Henriette Valeur & Vibeke Wiedswang
  • Designer: Magnus Snickars
  • Digital Director: Christoffer Lorang Dahl