Internasjonalt luksusmerke velger SMFB
Byrået har fått i oppdrag å utvikle kampanjer for motehuset Max Mara.
SMFB har de siste årene markert seg sterkt internasjonalt med flere prisvinnende kampanjer. Nå har den globale merkevaren Max Mara valgt å ta turen til Norge for å utvikle kommunikasjon. I første runde er det accessories-delen til motehuset SMFB skal hjelpe til med.
Skilte seg ut
Moteverdenen er i stor forandring og Max Mara har et økt behov for digital og innovativ kommunikasjon. Etter å ha lagt merke til flere av SMFB sine internasjonale og nasjonale kampanjer, inviterte Max Mara det norske byrået med i en større byråpitch. Etter flere runder skilte SMFB seg ut med sin kreative fokus og digitale kompetanse.
– Dette er en fantastisk spennende mulighet for oss, sier Kristian Kristiansen, Agency director hos SMFB.
– Vi syntes det var utrolig gøy å bli invitert med i pitchen, før sommeren, og selv om noen av oss måtte ofre store deler av ferien var det verdt det. Dette er et veldig spesielt segment å jobbe i og vi gleder oss til de muligheter og utfordringer dette vil gi. Vi er allerede godt i gang med produksjonen, og ser frem til å konkurrere med noen av de største merkevarene i verden.
SMFBs team på Max Mara er:
- Agency director: Kristian Kristiansen
- Creative: Thomas Askim
- Creative: Eirik Stensrud
- Account managers: Henriette Valeur & Vibeke Wiedswang
- Designer: Magnus Snickars
- Digital Director: Christoffer Lorang Dahl