H&M tar høsten til Jernbanetorget

H&M går nye veier for å promotere sin «Fall Fashion»-kolleksjon. En gigantisk «Fashion Tunnel» er i disse dager å se på Jernbanetorget foran Østbanehallen.

51527 48ae7 original
51530 4bb7d original

Tunellen er hele 12 meter lang og 4 meter høy. Utvendig er den dekortert med store bilder av H&M-modeller, inne finnes utstillingsdukker og bilder i tillegg til H&Ms nye internasjonale reklamefilm, regissert av Jonas Åkerlund, der musikken er Susanne Sundfør som synger Kleerup-låten «Let Me In».

– Da JCDecaux kom med ideen om denne 12 meter lange tunnelen synes vi det var helt fantastisk, spesielt siden publikum aktiviseres gjennom å gå inn og få en riktig godfølelse for fashion og musikk. H&M har gjennom mange år satset strategisk på utendørs og jeg tror folk blir skuffet dersom vi ikke gjør spennende saker der. For oss gjelder det å finne løsninger og medieflater der vi står ut sammen med det taktiske som vises på Bysøyler eller Eurosize rundt om i byen, sier markedssjef Vibeke Holan i H&M

– Det er fantastisk å arbeide med H&M. Hvert år må vi strekke oss ett hakk lengre for å tilfredsstille deres ønsker om innovasjon og kreativ bruk av de arenaene JCDecaux disponerer og som vil få stor oppmerksomhet av publikum. Årets initiativ er blitt til gjennom utstrakt samarbeid mellom JCDecaux og H&M, samt produksjon og tilrettelegging fra JCDecaux’ selskap i Lithauen, sier salgssjef Hanne Hafstad i JCDecaux.