Sector Alarm til Superblaise

I konkurranse med to andre byråer har Superblaise vunnet Sector Alarm som ny kunde.

51232 dfe82 original
Marte Listhaug rådgiver i Superblaise, Anniken Fjelberg strategisk ansvarlig i Superblaise, Olav Berger HR direktør i Sectr Alarm og Sissel Eckblad presetalskvinne i Sector Alarm. Foto: Superblaise

Etter 20 år med offensiv vekststrategi har Sector Alarm blitt en betydelig europeisk aktør og selskapet skal nå utvikle en ny merkevareplattform.

– Vi er veldig glade for å vinne oppdraget for Sector Alarm, det er ikke hver dag slike oppdrag for norske suksess-gründere dukker opp. Det blir spennende å være med på å gjøre den strategiske plattformen deres bærekraftig for eksisterende og fremtidige markeder, sier Anniken Fjelberg, strategisk leder i Superblaise.

Sector Alarm ble grunnlagt i 1995 og er et 100 prosent norsk selskap. Selskapet har spesialisert seg på boligalarm og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm har 340.000 kunder og over 1200 medarbeidere i fire europeiske land; Norge, Sverige, Spania og Irland. I Norge har selskapet 150.000 kunder og 600 medarbeidere.

– Vi er et ungt selskap i sterk vekst som har store ambisjoner om å bli en betydelig europeisk aktør. Dette var også bakteppe da vi skulle velge samarbeidspartner, og Superblaise overbeviste i de innledende rundene med sin tunge merkevarefaglige kompetanse og internasjonale erfaring, i tillegg til at vi opplevde god kjemi på tvers av teamene våre, sier Sissel Eckblad som er pressetalskvinne i Sector Alarm.

Superblaise er et kommunikasjonsbyrå som arbeider med merkevarebygging, reklame og design, og er lidenskapelig opptatt av sterke ideer og nye talenter. Anniken Fjelberg og Joachim Levin etablerte byrået i 2013, og selskapet består i dag av 18 tilknyttede medarbeidere hvorav seks er partnere.