Leder Schjærvens kreative avdeling

Tina Jørgensen har overtatt som leder for kreativ avdeling i Schjærven Reklamebyrå AS.

56297 a810a original
Leder for kreativ avdeling, Tina Jørgensen og reklamebyråsjef Anders Waage. Foto: Schjærven

Tina Jørgensen har jobbet i Schjærven Reklamebyrå de siste tre årene og har over 20 års byråerfaring fra blant annet Scandinavian Design Group, Icon Medialab, BBDO og til slutt som leder av digitalavdelingen i Bates.

– De siste årene har Tina hatt svært viktige bidrag når det gjelder å bygge den digitale kompetansen i Schjærven. Hun har en unik kompetanse når det gjelder digitale prosesser og metode sammen med lang erfaring med organisasjonsutvikling. Vi er svært glade for at hun nå tar steget videre i Schjærven som leder for kreativ avdeling, uttaler administrerende direktør i Schjærven Reklamebyrå, Anders Waage.

– Hos oss favner dette fellesskapet kreatører, designere, UX, programmerere og produsenter. En av Tinas viktigste oppgaver blir å fortsette arbeidet med å samkjøre alle fagområdene med mål om å bli enda bedre i å lage effektiv reklame for kundene våre, forklarer Waage.

Ansetter flere kreatører

– Schjærven har veldig god fart inn i 2015. I de tre årene jeg har jobbet i Schjærven har vi videreutviklet kreativ avdeling «sten for sten», slik at vi er godt rustet til å levere effektiv reklame i alle flater. Vi har kontroll på effekten både på kort og lang sikt. Nå rekrutterer vi flere flinke kreatører som jeg gleder meg til å introdusere for kundene våre. Jeg måtte bare takke ja da sjansen bød seg, uttaler Tina Jørgensen.

Jørgensen skal jobbe tett med Espen Skrolsvik som siden september i fjor har hatt fagansvaret for kreatørene i byrået gjennom sin rolle som kreativ leder.