ADC-bronse til ANTI
Som eneste norske byrå vant ANTI Bergen i natt metall i ADC 94th Annual Awards.
ADC (The Art Directors Club of New York) er en av de mest høythengende prisene på AD- og design-himmelen, en konkurransen som er notorisk gjerrig på priser (årets utgave deler ut ni gold cubes, 12 silver cubes og 13 bronze cubes, tilsammen 34 priser).
I fjor på denne tid vant ANTI to gull og ble det høyest rangerte byrået i designkategoriene ved å vinne gull i kategoriene Branding Campaign og Corporate Identity Program, begge for arbeidet med Festspillene i Bergen.
Årets bronse ble vunnet for kunden Acapo, en av landets ledende konsulentbyråer, bestående av advokater og tekniske rådgivere innen immaterielle rettigheter. Prosjektet vant i kategorien Branding Campaign.
– Det er vanvittig gøy å kunne hente hjem metall i en så prestisjetung internasjonal konkurranse to år på rad, sier Robert Dalen, daglig leder i Anti Bergen.