The One Show-priser til TRY

Som eneste norske byrå vant TRY edelt metall under The One Show i New York.

60307 2c11b original
Skjermbilde fra Canal Digital-filmen «The Silver Hand».

To av det siste årets mest premierte jobber fikk ytterligere heder denne helgen, da prisene i The One Show i New York ble offentliggjort. «The Silver Hand» for Canal Digital av TRY ble passende nok premiert med Film Silver Pencil. Byrået mottok også en bronse for «Døgnet» for DNB i kategorien Branded Entertainment.

Men også Kitchen og SMFB ble hedret for sine finalistjobber i konkurransen: Film Merit Award gikk til Kitchen for Sparebank 1-filmen «Hjemveien», mens SMFB mottok en Interactive Merit Award for www.engoddagstarterher.no.

The One Show er en årlig, internasjonal reklamekonkurranse og festival arrangert av The One Club, en ideell organisasjon i New York som ble dannet i 1975 med formål om å anerkjenne og fremme kreativt fundert kvalitetsreklame. Organisasjonen står bak fire prisutdelinger: One Show, One Show Design, One Show Interactive og One Show Entertainment.