Jubler over stor kundetilstrømming

Cretalux har knyttet til seg over tjue nye merkevarer i sitt første år som byrå.

71272 9aa3e original
Glade 1-årsjubilanter: Alexandra Kloster, Ina Rudolfsen Bråthen, Line Støtvig, Evelyn Wulff, Bjørn Rybakken, Elise Os Bjerkås, Bente Lund-Hansen og Reidar Oksavik.

Designbyrået Cretalux, med bransjekjente folk som Line Støtvig og Bjørn Rybakken i spissen, fyller et år i dag, og forteller begeistret om den omfattende kundelisten de på kort tid har etablert.

– Cretalux hadde oppstart 2. mars 2015 i inspirerende lokaler på Rodeløkka, og etter bare et år har vi en eventyrlig kundeliste og har ansatt tre nye personer. Vi er nå åtte stolte og ydmyke Cretaluxere som jobber med disse fantastiske merkevarene, forteller Line Støtvig.

Listen over merkevarer inkluderer Tinemelk, Brunostene, Litago, Iskaffe, Biola, Rislunsj, Styrk, Yt, Go'morgen, Skolemelk- og yoghurt, M&D, Noisy, Iste, Salma, Ink, Bømlo, Define, Pierre Robert, Jif, Cafebakeriet, Zalo, Fun Light, Antidoping Norge, Opplysningskontoret For Meieriprodukter og Frambu.

Tre nye på laget

De nye og høyst nødvendige medarbeiderne er prosjektleder Evelyn Wulff, som har 20 års erfaring fra SDG, juniordesigner Elise Os Bjerkås, som sist jobbet et år i byrå i New Zealand, samt produksjonsleder Reidar Oksavik, som kommer fra Tine og som i likhet med Wulff har lang erfaring fra designbransjen.