Nye ansikter og kunder til I&M

Ålesundsbyrået I&M Kommunikasjon styrker staben med et kreativt team fra Oslo, og utvider kundeporteføljen med flere større navn.

76306 bb1ea original
Christina Hope (t.v.) og Benedicte Willand Elsrud er nytt team i I&M Kommunikasjon.

Christina Hope og Benedicte Willand Elsrud er på plass i slutten av august, og er mer enn klare for å starte et nytt reklameeventyr i Ålesund. De to møttes på Westerdals Oslo ACT, hvor de begge nylig fullførte Art Director-studiet og ble kreativt team.

Teamet har allerede jobbet med kunder som Mercedes-Benz, Norges Fotballforbund, Røde Kors, Oslo 2020 og Hotel Cæsar. Hope har også blant annet jobbet som freelance grafisk designer for Metronome Spartacus AS, og Willand Elsrud som Community Manager for Bayonette AS. Ved siden av studiene drev de nettmagasinet Too Cool for School, et gründermagasin for unge, noe som vekket teamets interesse for bruk av innovasjon og teknologi innen kommunikasjon.

Fant hverandre under Gullblyanten

Det var under utdelingen av Gullblyanten i Oslo at de to fikk opp øynene for I&M Kommunikasjon.

– Deres lekne og effektfulle tilnærming i kampanjen «Ring på og stikk av» ga oss følelsen av at dette var et byrå som var villige til å la oss utfordre og eksperimentere med kommunikasjonsfaget. Vi er veldig takknemlige for at de har gitt oss muligheten, forteller Christina.

I&M Kommunikasjon melder at de er i et godt driv om dagen. I tillegg til nye ansikter i staben, kan de skilte med flere nye navn i kundeporteføljen, som blant andre TV 2 Sumo og Spillavhengighet Norge. Daglig leder Per Helge Devold forteller at han ser frem til en spennende fortsettelse på året.

– Vi er veldig glade for at Christina og Benedicte vil bli en del av laget vårt her i Ålesund. Sammen tror jeg at vi vil kunne skape mye kreativitet og økt konkurransekraft for kundene våre, sier han.