Good Morning vant Sølvtaggen

– Et imponerede arbeid hvor det tekniske og visuelle er av ypperste kvalitet, sier juryleder Simen Øian Gjermundsen om brandsiten til Kygo Life, laget av Good Morning.

Sølvtaggen for august går til nettstedet Kygo Life, Kygos egen merkevare som ble lansert i august i samarbeid med flere Norske byråer, med Good Morning i spissen. Lanseringen skulle gjøres på en troverdig måte, og kommunikasjonsoppgaven ble tildelt Good Morning, som har utviklet brandsiten i tett samarbeid med artisten Kyrre Gørvell-Dahll selv. Resultatet ble ifølge Sølvtaggen-juryen et produkt som var gjennomgående fremragende håndverk og design, relevant innhold og en tett kobling til artisten selv. Good Morning kaprer dermed Sølvtaggen for august måned.

– Kygo snakker selv om hvordan han drives til å alltid finpusse detaljer og gå ekstra runder der hvor andre ville sagt seg fornøyd, forteller juryleder Simen Øian Gjermundsen

– Denne drivkraften deler han åpenbart med menneskene i Good Morning, for arbeidet her er både ekstremt godt gjennomført og meget detaljrikt. Det tekniske og visuelle er løst på imponerende vis, og nettsiden kler innholdet godt. Bunnsolid og inspirerende! avslutter Øian Gjermundsen.

Les mer om Kygo Life her.

Det ble også delt ut poeng til «7,6 sekunder» av TRY/Apt for Volkswagen, «Lag mat med ørene» av Anorak og Jimmy Royal for MatPrat og «Pride Beat» av Geelmuyden Kiese for Flytoget.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.