NITO valgte Hyper

Etter en omfattende byråkonkurranse har NITO (Norges ingeniør og teknologorganisasjon) valgt Hyper som strategisk partner.

78824 b3f7a original
Fra venstre: Stig Kleven (NITO), Pål Arntzen, Mona Arctander (NITO), Trine Weidal, Amund Tosterud, Unni Bøkestad (NITO), Ola Nielsen, Marte Listhaug og Kristian Haukland.

Norges største organisasjon for ingeniører og teknologer har satt seg som mål å ligge i første rekke med hensyn til å utnytte ny teknologi for å skape god og effektiv kommunikasjon. Til å hjelpe dem har de valgt Hyper.

– Hyper traff veldig godt med sitt kreative konsept, og de hadde en tilnærming som var unik i forhold til de andre. Og det er akkurat hva vi ser etter hos en strategisk partner, forteller Unni Bøkestad i NITO.

– NITOs mål om å ta i bruk ny teknologi for å skape spennende kommunikasjon passer som hånd i hanske til vår tilnærming til moderne kommunikasjon, sier rådgiver, Trine Weidal i Hyper.

– Det at NITO også har et svært sammensatt kommunikasjonsbehov, gjør at vi virkelig får benyttet vår brede kompetanse innen alt fra reklame, internkommunikasjon og medarbeidertrening, til digitale løsninger og produktutvikling.

Samarbeidet ble besluttet rett før sommeren, og byrået melder at de er allerede godt i gang med å løse strategiske utfordringer og konkrete kampanjer for sin nye kunde.