REMA 1000 ruster til priskrig med personlige priser

Æppen «Æ» skal gi REMA 1000-kunder et priskutt på 10 prosent på varene de selv handler mest, i tillegg til 10 prosent kutt på fersk frukt og grønt.

Foran nesten 600 kjøpmenn fra hele landet, ble REMA 1000 sin nye digitale storsatsing «Æ» presentert i dag på en pressekonferanse på Gardermoen. 

REMA 1000 skal under utviklingen av «Æ» hele tiden hatt fokus på kundens behov og å gjøre det enkelt. 

– Kunden er vår øverste sjef, og skal få personlige priskutt på varene de handler mest. Ikke de varene som dagligvarekjedene ønsker å selge. «Æ» e nå din, sier administrerende direktør i REMA 1000, Ole Robert Reitan til alle REMA 1000 i en pressemelding.

Ingen lokketilbud 

– Her er det ingen lokketilbud eller bonussystemer som gjør det komplisert å følge med. Vi kutter prisene på det du handler mest, rett i kassa. Dermed sparer du penger hver gang du handler, sier Reitan. 

Går i strupen på konkurrentene

– Dette blir en blodig krig om pris, erklærte konserndirektør for strategi og innkjøp i Rema 1000, Lars Kristian Lindberg, til salen, ifølge Kampanje.

Det er McCann Oslo som står bak kampanjen. 

Appen «Æ» kan lastes ned i App Store og Google Play, og er tilgjengelig for bruk i alle REMA 1000-butikker fra torsdag 5. januar. 



Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.