Gresvig velger SMFB

Etter en større byråkonkurranse har Gresvig valgt SMFB som partner for sine kjeder Intersport, G-Sport og G-Max.

82989 d597a original
Team i SMFB: Thomas Askim, Kristian Schøning-Kristiansen, Kim Herlung (SMFB Engine), Stig Bjølbakk, Stine Langehaug (SMFB Factory), Eirik Stensrud og Carl-Erik Conforto.

Gresvig hadde et utvalg av veldig godt kvalifiserte reklamebyråer å velge mellom, ifølge markedsdirektør Kyrre Ufert Lømå. SMFB ble valgt ut fra en helhetsvurdering av strategisk kompetanse, kreativitet og kapasitet.

– Nå gleder vi oss til å komme i gang med samarbeidet med SMFB, sier Lømo.

Hos SMFB forteller byråleder Kristian Schøning-Kristiansen at byrået er i ekstase over det nye samarbeidet.

– Dette har vært en drømmeoppgave å jobbe med. Her har vi virkelig fått vise hvordan våre tre avdelinger kan tilby en integrert og helhetlig tilnærming for en vanvittig spennende kunde. En skikkelig lagseier, og et samlet SMFB er ekstremt motiverte for det arbeidet som nå begynner. Det kommer til å bli krevende, og utrolig gøy, sier han.

– Vi kjente fra første møte at dette var et oppdrag og ikke minst mennesker vi virkelig ønsket å jobbe med. En offensiv og engasjert gjeng hos Gresvig, som det skal bli veldig spennende å gjøre dette sammen med, sier Stine Langehaug, byråleder i SMFB Factory.