Motereklame fra nytt produksjonsselskap

Det nyetablerte, oslobaserte Imagine A Theory lanserer Big Bold Extreme mascara på vegne av kosmetikkmerket IsaDora.

83814 b6a14 original
83820 591c1 original
Foto: Joon Brandt

Imagine A Theory debuterer som byrå for kosmetikkmerket IsaDora med film for Big Bold Extreme mascara, som skal lanseres i 45 land. Kampanjen består av to versjoner av filmen: en kortversjon for tradisjonell TV samt en lang for bruk på nett og i sosiale medier. Filmen gjør forholdsvis utstrakt bruk av visuelt effektmakeri.

– Etterarbeidet var en morsom utfordring som vi la en del arbeid ned i, men det var definitivt verdt en ekstra innsats da både kunden og vi ble storfornøyd med resultatet, sier kreativ leder Joon Brandt.

Kampanjen inkluderer også et PR-samarbeid med MGP-finalisten Ulrikke og musikkvideoen hennes «Play With», som Imagine A Theory også står bak.

– Ulrikke er en spennende artist med attitude som står godt til det tøffe produktet vi lanserer. Vi er imponert over hva hun har fått til og gleder oss til fortsettelsen, sier sales og marketing manager Kristin Trommestad i IsaDora Norge.