Her er shortlisten i Retailprisen

Av 96 innleverte arbeider ble det 36 finalenominasjoner i Retailprisen, som braker løs 4. mai.

4. mai inviteres hele bransjen til fest, prisutdeling og feiring av vinnerne i Retailprisen, som foregår på Popsenteret. Her og nå kan vi avsløre hvilke jobber som gikk videre til finale, flere av dem i forsjellige kategorier: Både «WAR» for Den norske opera (RED), «Diadora Delivery» (SMFB) og «Da brunosten ble rosa» (MediaCom) ble nominert i tre kateogier hver, mens «En mørkere turopplevelse» for Freia Kvikk Lunsj (SMFB), «Send én Smash!» for Nidar (Saatchi & Saatchi) og «Vennskapsfrokost» for TINE (JCP) ble nominert i to kategorier.

Her er alle de nominerte til Retailprisens syv kategorier:


Retailkonsepter

  • «En primærsatsing på butikken som mediekanal» for Personlig mote av BigBlue&Company
  • «Spiser du bedre, lever du bedre» for MENY av Kitchen
  • «Velvære» for Meny av Kitchen
  • «Coop Obs» for Coop Obs av Reactor Retail
  • «Elkjøp Nordic» for Elkjøp av Reactor Retail


Integrerte retailkampanjer

  • «Diadora Delivery» for Diadora av SMFB
  • «Vennskapsfrokost» for TINE av JCP
  • «Send én Smash!» for Nidar av Saatchi & Saatchi
  • «Maxbo – Klart du kan 2.0» for Maxbo av McCann/SDG
  • «Da brunosten ble rosa» for TINE av MediaCom


Årets lansering

  • «En mørkere turopplevelse» for Freia Kvikk Lunsj av SMFB
  • «WAR» for Den norske opera og ballett av Red Media Consulting
  • «Da brunosten ble rosa» for TINE av MediaCom 
  • «Wanted by Diplom-Is» for Diplom-Is av Los & Co
  • «Diadora Delivery» for Diadora av SMFB
  • «Circle K – Take it easy – nytt navn samme folka!» for Couche-Tard av Starcom


Events

  • «Diadora Delivery» for Diadora av SMFB
  • «Osteriet Utforsker» for TINE av We Are Live AS
  • «En mørkere turopplevelse» for Freia Kvikk Lunsj av SMFB
  • «WAR» for Den norske opera og ballett av Red Media Consulting
  • «Vennskapsfrokost» for TINE av JCP


Internmotivasjon og innsalgsaktiviteter

  • «Da brunosten ble rosa» for TINE av MediaCom 
  • «MyCubus» for Cubus av Hyper
  • «Rustet for arbeidslivet» for Kiwi av Geelmuyden Kiese
  • «Elkjøp Campus: We are on» for Elkjøp av Elkjøp Nordic
  • «MENY Masters» for MENY av MENY


Pakningsdesign

  • «By Qvale» for By Qvale av WE Oslo
  • «En Poppa snacksserie!» for Sørlandschips av Notch
  • «Det Glutenfrie Verksted» for Det Glutenfrie Verksted av WE Oslo
  • «Voss Bryggeri bokslinje» for Voss Bryggeri av Metric
  • «Myken Gin» for Myken Destilleri av Metric


Åpen klasse – Innovasjon og kreativitet

  • «Skipp butikken» for Kolonial.no av Anorak
  • «Valuta-Lotto» for Norsk TIpping av McCann/SDG
  • «Send én Smash!» for Nidar av Saatchi & Saatchi
  • «WAR» for Den norske opera og ballett av Red Media Consulting
  • «Si hei til Volvo V» for Volvo av JCP

Les mer om Retailprisen og skaff billetter på denstoreretaildagen.com


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.