Gull til POL i NY Festivals

«25m2 Syria» for TV-aksjonen/IKEA vant gull og fire sølv i New York Festivals, mens «Brad is Single» for Norwegian av TRY vant sølv.

På forhånd hadde norske byråer femten nominasjoner til årets utgave av New York Festivals, hvor POL og TRY endte opp med priser. POL vant gull (First Prize) for «25m2 Syria» i Outdoor / Out Of Home Marketing, et sølv (Second Prize) i Activation & Engagement og hele tre sølv i kategori for Public Service Announcements.

TRY vant på sin side sølv for Norwegian-annonsestuntet «Brad is Single» i Best Use of Media: Print.

Nominert i konkurransen var også «Enter Sandbox» for Audi av POL, «Kygo Life» av Good Morning og filmen «An Empty Bottle is Full of Energy» for Infinitum av Geelmuyden Kiese.

Studentteam fra Westerdals Oslo ACT var også  representert med fem nominasjoner fordelt på tre jobber: «Julafton» for IKEA av Gerd Marie Stangeland og Nina Bugge, og «Sign with Snap» for Amnesty av nevnte Stangeland og Bugge samt Tor Adam Slettebø, ble begge er nominert to ganger, mens «Google Convey» av Carina Hegreberg hadde én nominasjon.

Se alle vinnerne her.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.