Krogh Optikk inntar 21 digitale kvadratmetere i Bogstadveien

JCDdecaux har kommet med en ny premiumplassering i Oslo: En 21 kvadratmeter stor digital reklameflate i en av Oslos viktigste og mest eksklusive handlegate, Bogstadveien.

ReMedia ble tilbudt denne plasseringen som en test, og valgte en annonsør som sto for kvalitet og som kunne tilby annonser som var relevante både i forhold til plassering og budskap. Valget falt på Krogh Optikk.

– Annonsene fra Krogh Optikk skal alltid skille seg positivt ut og reflektere kvaliteten til merkevaren. Kampanjen er en del av 140 årsjubileet til Krogh Optikk, og i tillegg til de fire annonsene som går her kan du se flere bilder i samme serie i årets utgave av EyeCandy. Vi er veldig stolte av å få lov til å teste ut disse sterke visuelle løsningene og tror de er helt riktige i forhold til Krog Optikk sin profil, sier Knut Røse, konsulent i Schjærven Reklamebyrå.

– Krogh Optikk er en høyprofilert og tydelig merkevare som med denne nye digitale plasseringen «eide» Bogstadveien den tiden kommunikasjonen var på. Vi opplever at flaten egner seg spesielt godt til tydelige visuelle budskap og er svært fornøyde med den kraftfulle eksponeringen, sier markedssjef Anne Krogh Ankerstad i Krogh Optikk.

– JCDecaux er svært glade for at en high end annonsør som Krogh Optikk er tilbake på utendørs. At de velger å benytte seg vår nye full HD prestisjeplass i Bogstadveien er et helt riktig valg. Dette er D2 utendørs, sier Torgeir Johannessen, salgsdirektør i JCDecaux.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.