Alt blir bedre med «Crazy Face»

«Crazy Face» er et nytt godteri med ganske intense smaker. Slik blir det grimaser av. Alt blir morsommere med grimaser, ifølge svenske King Reklambyrå.

Produktnavnet er åpenbart og kommer fra de skjærende grimasene ansiktet ditt får når du spiser det sure godteriet, forklarer tekstforfatter Christoffer Dymling hos King Reklambyrå:

– Med disse filmene ville vi nå en yngre målgruppe i digitale kanaler og formidle akkurat dette. Derfor ble konseptet «Alt blir roligare med «Cracy Face» hentet fram for sociale medier, forklarer Dymling.

– Et konsept der vi tester om ulike typer av klipp blir morsommere med et «Crazy Face» på. Det blir de alltid.

Det er regissør-kollektivet Stylewar hos Standart Stockholm og produsent Pål Åsberg som står bak filmen.

  • Byrå: King Stockholm
  • Creative Director: Frank Hollingworth
  • Copywriter: Christoffer Dymling
  • Art Director: Linnéa Gardefjord & Jesper Stein
  • Account Supervisor: Sunit Mehrotra
  • Regissør: StyleWar
  • Produksjon: STANDART
  • Produsent: Pål Åsberg

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.