La mor bli igjen hjemme

Bacon-regissør Kristoffer Borgli («DRIB») har laget en ny reklamefilm for det Belgiske markedet.

Reklame for bank og forsikring er tradisjonelt kjedelige greier, men her har det belgiske byrået Mortierbrigade og regissør Kristoffer Borgli klart å puste litt liv i sjangeren ved å vise hvor ufattelig pinlig det er å ha med mora si overalt. 

Riktig flaut, er det. 

«Time to start caring about your bank, don't you think? ING thinks it's time to start leaving your mom at home,» lyder pay-offen fra banken.

Filmen er produsert av Czar Belgia. Borglis faste filmfotograf, Håvard Byrkjeland er DoP på jobben.


  • Regi: Kristoffer Borgli
  • Kreatører: Geoffrey Masse og Nicolas Mougnet 
  • Produksjonsselskap: Czar.be.
  • DoP: Håvard Byrkjeland

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.