PwC velger Starcom

PwC har etter en mediebyråkonkurranse valgt Starcom som ny samarbeidspartner.

86351 d97f2 original
Fra venstre: Hilde Gammelsæter (Starcom), Henrik Lervold (PwC) og Peder Mittet (Starcom).

Samarbeidet omfatter alle kanaler, men med særlig fokus på digitale medier og utvikling av PwC sine egne medieflater

– Vi har store ambisjoner for å videreutvikle PwC-merkevaren i tiden som kommer, og vi har samtidig med utvikling av ny markedsstrategi bygget opp en ny avdeling til å drive denne jobben fremover. Likeledes har vi vært på utkikk etter nye samarbeidspartnere, og blant mediebyråene falt valget på Starcom som overbeviste med sterk digital kompetanse, proaktivitet, et sterkt ønske om å jobbe med oss og fokus på mediepartnerskap, sier Henrik Lervold som er markedsdirektør i PwC.

– PwC er en fantastisk merkevare å få jobbe med. Vi er allerede i gang med å hjelpe PwC med å få mer ut av sine egne kommunikasjonskanaler. De har masse kompetanse og innhold som vi ønsker å løfte frem til riktige målgrupper. Neste skritt er å lansere et nytt konsept som skal bidra til å tydeliggjøre merkevaren overfor særs bevisste målgrupper i B2B-markedet. En utrolig spennende utfordring, sier Peder Mittet, administrerende direktør i Starcom.