POL og TRY nominert i LIA

De to TRY-byråene har til sammen åtte nominasjoner i London International Awards med kampanjer for Audi, NRK TV-aksjonen/Røde Kors/IKEA og Norwegian.

I løpet av helgen kulminerte nominasjonsprosessen i London International Awards (LIA), den prestisjetunge internasjonalt juryerte konkurransen som hedrer pionérarbeid innen reklame, digitale medier, produksjon, design, musikk & lyd m.m.

I år var det tre norskproduserte jobber som kom seg videre til finale: 

«The Enter Sandbox VR Experience» for Audi av POL har blitt nominert tre ganger ganger: To ganger i kategorien Digital og én gang i nybrottskategorien The New. 

«25kvm Syria» av POL for NRK TV-aksjonen, Røde Kors og IKEA er også nominert tre ganger fordelt på tre kategorier: Health & Wellness, Non-Traditional og Ambient. 

De to kampanjene har allerede vunnet en rekke nasjonale og internasjonale priser i år, noe som også gjelder TRYs dobbeltnominerte «Brad er singel» for Norwegian, som er nominert to ganger i annonsekategorien Print.

I fjor var #kjærepappa for Care Norge av Schjærven / Tangrystan den eneste norske vinneren i konkurransen, men den vant til gangs hele to gull og tre bronse. 

Vinnerne i LIA annonseres i slutten av måneden (nettsiden til LIA oppgir både 30. oktober og 1. november). Her kan du se alle de nominerte.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.