Bygger fremtiden med Trigger

Det ledende entreprenør- og industrikonsernet AF Gruppen har valgt Trigger som en av sine nye samarbeidspartnere på kommunikasjon.

87316 fab0a original
Bak fra venstre: Wibecke Brusdal (AF Gruppen), Petter Moe (AF Gruppen), Chris Allan Simonsen og Lene Lyck Fasting. Foran: Mia Frogner, Tine Baglo Skotte, Sif Løvdal (AF Gruppen), Siv Martine Nyborg, Hanna Sætre og Bente Kvam Kristoffersen.

– Vi har store ambisjoner både på vekst og omdømmesiden, og har som mål være en av de 10 mest populære arbeidsgiverne blant nyutdannede ingeniører innen 2020. I byråkonkurransen søkte vi derfor etter en sparringspartner som kunne utfordre oss og se nye muligheter for effektiv og relevant markedskommunikasjon, sier Wibecke Brusdal, kommunikasjonsdirektør i AF Gruppen.

– De ikoniske prosjektene med stort hjerte både for bærekraft og samfunnsansvar, trigget oss skikkelig. Vi gleder oss til å posisjonere AF Gruppen enda sterkere i hodene til folk, sier Lene Lyck Fasting, kundeansvarlig i Trigger.

Samarbeidet vil i første omgang dreie seg om å utvikle smarte måter å bygge sterkere relasjoner til ingeniørstudenter, gjennom hele studentreisen og frem til endelig valg av arbeidsgiver.

– En slik seier bekrefter at vi i Trigger Oslo fortsetter å anerkjennes for å være gode på innsiktsbaserte kommunikasjonsløsninger. Det er selvsagt viktig i en periode der vi har jobbet mye med å utvikle byrået videre, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder Trigger Oslo.