Oslomåten

Hovedstaden har fått et byrå som er inspirert av Oslo. The Oslo Way AS (TOW) ble startet av Lars Tefre Baade i mars i fjor, og nå forsterkes laget med Rannveig Lie.

– Oslo er den hovedstaden i Europa som vokser raskest, og er den byen i Norge med flest innflyttere. I dette ligger det mye som inspirerte meg til å starte TOW. Vi har en by som skapes og utvikles som resultat av impulser fra utsiden og et bredt samarbeid av ulike mennesker og kompetanse, sier Lars Tefre Baade.

– Liten og trygg, men med et nettverk og ambisjoner til å leke med de største, legger han til.

Kulturformidlere

I dette landskapet jobber byrået nå med å posisjonere seg. Baade har en lang fartstid fra musikkbransjen, gjennom blant annet Norske konsertarrangører, markedssjef for Rockefeller og deres scener, mens Rannveig Lie kommer fra filmbransjen, hvor hun i 14 år har jobbet med lansering av drama gjennom blant annet Norsk kino, Monster Scripted og Kulturmeglerne. 

Boutique-modellen 

– Etter mange år i bransjen har vi fått en bred kompetanse- og kontakter. Nå skal vi være med på å spille hverandre gode, sier Baade. 

– Gjennom kreativitet, fleksibilitet og strategiske rådgivning, kombinert med å bygge og posisjonere landets fremste artister, drama, merkevarer og møteplasser som samler et bredt publikum, skal byrået være med å finne publikummet. 

– Vi har kommersielt tenkende hoder og idealistiske bankende hjerter. Vi er popkulturelle junkies, og brenner for å finne den beste måten å forvalte og posisjonere våre kunder på. Jeg vil kalle det en boutique-modell, hvor målet vårt er å gi våre kunder høy grad av personlig service og tilpasning, og finne de beste kreftene og samarbeidspartene til oppdragets og prosjektets art, avslutter Rannveig Lie. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.