Futatsu-team til Cannes

Anine Iversen og Alexander Mostue fra Futatsu Industries skal representere Norge i Young Media Lions i Cannes i juni.

Ti unge team deltok i konkurransen om deltakelse i Young Lions Media i Cannes til sommeren, arrangert av Capa og Mediebyråforeningen. Oppgaven var basert på brief gitt av organisasjonen Sykehusklovnene, en gruppe profesjonelle scenekunstnere som har spesialisert seg på arbeid med barn på sykehus.  

– I år som i fjor var det knivskarp konkurranse om de øverste plassene, og i den forbindelse har juryen hatt en morsom, men samtidig krevende jobb med å komme frem til de endelige vinnerne, sier Merete Mandt Larsen, daglig leder i Mediebyråforeningen. 

– En takknemlig oppgave

Seieren gikk til SoMe-kreatør Anine Iversen mediaplanner Alexander Mostue fra Futatsu. Sølvet ble vunnet av Gina Nyquist og Lina Nilsson fra RED Consulting, mens bronsen gikk til Aurora Seierstad og Vivian Vestre fra IUM.

– Å få løse en brief for noe så fint som Sykehusklovnene var også en takknemlig oppgave, som gjorde det var verdt de sene kveldene og det formidable antallet kaffekopper, sier Iversen og Mostue.  

– Vi er imponert over presentasjonene og hva de har fått frem av både innsikt, kreativitet og forståelse av vår organisasjon, sier Anne Berggraf, kommunikasjonsansvarlig hos Sykehusklovnene.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.