Trigger vinner TV-aksjonen for andre gang

Etter en tøff byråkonkurranse blir Trigger samarbeidspartner for TV-aksjonen andre år på rad.

88342 a0a41 original
TV-aksjonens ledelse og de fleste i teamet fra Trigger. Foto: Fredrik Myhre

I år foregår NRK TV-aksjonen 21. oktober. Mottakerorganisasjonen er Kirkens Bymisjon og arbeidet med å bekjempe utenforskap gjennom menneskemøter.

– Trigger viste nok en gang en imponerende oppgaveforståelse og bredde. TV-aksjonen skal levere på veldig mange parametere, og det lokale engasjementet står fortsatt sterkt. Vi gleder oss til et nytt samarbeid med teamet i Trigger, sier Vibecke Østby, leder for TV-aksjonen.

Respekt og likeverd

Helse, relasjoner og tilgang på arbeid er faktorer som vi bare delvis rår over selv. Gjennom gode møter mellom mennesker vil Kirkens Bymisjon med TV-aksjonen 2018 mobilisere for et varmere og rausere samfunn, der vi ser hverandre med respekt og likeverd.

– Det er med både med stor lettelse og en god porsjon guts at vi går i gang med årets viktige aksjonsarbeid. I år er TV-aksjonen virkelig på hjemmebane, og Kirkens Bymisjon og TV-aksjonen er den perfekte match siden de begge jobber lokalt med frivillig engasjement. Med det som utgangspunkt og med en så viktig tematikk, håper vi at klarer å mobilisere alle nordmenn til å bry seg litt mer om hverandre, sier Lene Lyck Fasting, strategisk rådgiver og kundeansvarlig i Trigger.

– Vi gleder oss til å ta fatt på den utrolig meningsfulle oppgaven med nye tanker og ideer som kan bidra til et rausere fellesskap, avslutter Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder i Trigger Oslo.

På bildet: TV-aksjons-ledelse og de fleste av teamet fra Trigger (Magdalena Kamøy og Chris Allan Simonsen var ikke tilstede). Foran fra venstre: Helene Svabø, Erlend Ryvold Ski, Olina Søyland Bru, Johannes Fjose Berg. Bak fra venstre: Tonia Kalantzakou, Emma Raud, Tine Baglo Skotte, Vibecke Østby, Jon Erik Skaret, Guri Berndtsson Sanders, Lene Lyck Fasting, Maren Thorsen Bleskestad, Mia Frogner. Foto: Fredrik Myhre