Erik Heisholt til Anti

Anti har ansatt Erik Heisholt som kreativ leder i tospann med Kjetil Wold.

10998 2d62a original

Målet er å forsterke den strategiske forankringen som må til for å sikre kundens visuelle identitet i alle kanaler, oppkyser designbyrået.

– Vi har det siste året sett etter gode kreative hoder, her hjemme og internasjonalt. Med ansettelsen av Erik har vi fått en av de aller beste bransjen kan by på. Vi jobber med de største merkevarene her hjemme og i utlandet, det krever at vi kan levere den kompetansen som forventes i alle ledd. Med Eriks lange erfaring både nasjonalt og internasjonalt er vi enda bedre rustet enn tidligere, sier Kenneth Pedersen, daglig leder og partner i Anti.

Merkevareopplevelser.
– God historiefortelling kombinert med uovertruffen visuell identitet treffer markedet på en helt annen måte enn tidligere. Vi skal bygge merkevareopplevelser der forbruker ønsker å delta og dele sin lidenskap, ikke løp og kjøp-mentalitet, sier Kjetil Wold, kreativ leder og partner i Anti.

Erik Heisholt har lang fartstid fra den kreative bransjen og er en av Nordens mest prisbelønnede kreatører. Han har vært kjent for å utfordre kommunikasjonsfaget og leke med ny teknologi og medier i jakten på best mulige løsninger.

Ingen grenser, ingen båser.
– Det eneste det handler om er å komme frem til briljante, innovative ideer som får forbrukere til å snakke om og forelske seg i en merkevare, uansett hvor eller hvordan de møter denne merkevaren, på tvers av alle disipliner. Det finnes ingen grenser, ingen båser og ingen regler, og i Anti får jeg jobbe sammen med en internasjonalt beryktet gjeng som deler disse tankene, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Anti.

På bildet: Wold, Heisholt og Pedersen. Foto: Fred Jonny