Pål&Magnus til Anorak

Pål Høyer-Andreassen og Magnus Høgberg Hansen er det siste tilskuddet til kreatørgruppen i Anorak og går også inn som partnere i NoA-alliansen.

52754 43801 original
Torgeir Vierdal, Magnus Høgberg Hansen, Pål Høyer-Andreassen og Jens-Petter Aarhus. Foto: Anorak

Teamet kommer fra SMFB der de blant annet har jobbet med kunder som Freia, Statoil, Startour, Choice Hotels, Tine, Tele2 og Diesel.

– De er det første teamet med adgangsnøkkel til lokalene som har erfaring fra å jobbe i andre byråer. Noe som er både spennende og stort for oss. Når det er sagt så kunne det ikke falt mer naturlig enn at det var akkurat disse to. Bortsett fra å tilsette en god dose med erfaring og bredde til kreatørkollektivet, har vi også fått en enda hyggelige arbeidsplass, sier Jens-Petter Aarhus i Anorak.

Sitter i veggene

Teamet har tidligere mottatt både priser og skulderklapp gjennom flere år fra kommunikasjonsbransjen. Blant annet vant de Grand Prix for en global kampanje gjort for Diesel i Gullblyanten.

– Siden oppstarten har Anorak vært et sted som har blitt kjent for å tenke annerledes rundt kommunikasjon. Der miljøer kanskje streber etter å tilpasse seg en ny hverdag har Anorak en åpenbar fordel ved at det bare er sånn. Vi har ikke funnet noe dokument på serveren som oppsummerer byråmantraet, men vi merker at det sitter i veggene, sier teamet i en pressemelding.

– Pål & Magnus er et kreativt team vi er særdeles fornøyd med å få rundt det lange bordet her hos Anorak. Det er rift om de beste hodene i bransjen vår for tiden, men med nettopp disse to får vi komplementert miljøet og kulturen i Anorak. Det er stort tilfang av nye oppdragsgivere så gutta er godt i gang med nye oppgaver, sier byråleder Torgeir Vierdal.