ANTI øker med 10

Det raskt ekspanderende byrået fortsetter å vokse og har siste tiden økt staben med 10 nye medarbeidere.

58546 633ea original
Fra venstre: Bendik Ramm, Julianne Fjørtoft, Morten Johansen, Reka Molnar, Marthe Fagerli, Håkon Stensholt, Kjetil Wold, Espen Lie Andersen, Kenneth Pedersen, Kristoffer Eidsnes, Andreas Lindin og Andris Søndrol Visdal. Foto: ANTI

– Vi jobber nå innen strategi, design, TV, kommunikasjon og reklame, merkevarebygging av personer, vi lager vårt eget magasin og vi har eget jeansmerke. Det har ført med seg en vekst fra 23 til rundt 70 personer siste 18 månedene. Vi har en god flyt av kunder, både TV 2 og Opera er kunder som krever økt bemanning, sier Kenneth Pedersen, daglig leder og partner.

Espen Lie Andersen har bakgrunn fra byråer som Oktan, Kitchen, BBDO, McCann og Leo Burnett. Espens erfaring med store kundekontoer som Coca-Cola, Statoil og Tine er en god match nå som reklameavdelingen vokser. han har også vunnet priser i både Gullblyanten og Cannes i tillegg til en serie sølvfisker. Denne ansettelsen vil styrke vår kreative kraft og Espen er allerede igang på flere av våre større kontoer, sier Kjetil Wold, kreativ leder og partner.

Andreas Lindin kom inn som intern på magasinet vårt. Nå har han bevist at han kan langt mer enn å skrive svært gode tekster. Andreas vil jobbe med kreative konsepter og tekst, fortsetter Wold.

To nye prosjektledere er også på plass i byrået: Marthe Fagerli fra Schjærven og Reka Molnar, som tidligere har jobbet for McCann og DDB i Budapest.

– På designsiden har ANTI ansatt Håkon Stensholt, Morten Johansen, Kristoffer Eidsnes og Bendik Ramm. I alle disse føler vi at vi har funnet unike personligheter som virkelig kan bidra på både konseptuell tekning og solid design. Ikke minst kan de ett og annet utenfor selve designrammene også, sier Pedersen.

– I Brandpeople har vi styrket oss med Julianne Fjørtoft som kommer fra Spalt PR og Andris Søndrol Visdal som AD på Imprint, avslutter Wold.