Starcom vokser videre

De siste månedene har ni nye medarbeidere funnet til Starcom i Tollbugata 17. Byrået vokser spesielt innenfor digital og områdene innhold, performance og data.

– Vi legger bak oss et nok et solid år med bra vekst, selv om jeg ikke kan røpe resultatene riktig enda. Det beste med å vokse er at vi har anledning til å ansette enda flere flinke folk, med kompetanse som tar oss videre i et marked der ting er i rask utvikling, sier Peder Mittet, administrerende direktør i Starcom.

Her er de nye medarbeiderne:

Felicia Constant, prosjektleder, content&creative. Starcoms kreative team er i vekst, og Felicia styrker denne satsingen ytterligere. Felicia er utdannet ved Handelshøyskolen BI og har 10 års erfaring innen markedsføring, blant annet som Senior Marketing Consultant i Santander Consumer Bank AS der hun hovedsakelig jobbet med kommunikasjon i digitale kanaler.

Lene Kaasa, digital client director. Lene hadde summer internship i Starcom for snart 10 år siden, og vender nå tilbake i en nyopprettet stilling på Telenor-teamet. Hun har jobbet med digitale medier i hele sin karriere, og har erfaring fra Apple, Microsoft og Schibsted.

Miriam Røe, digital planner. Miriam kommer fra stillingen som markedskonsulent hos Cappelen Damm, hvor hun har hatt ansvaret for digitale flater og sosiale medier. Hun har en mastergrad i management og marketing, og kommer blant annet til å jobbe med Samsung.

Mona Tharaldsen, prosjektleder performance. Team performance er i kraftig vekst i Starcom, med ansvar for fagområder som blant annet SEM, SEO og programmatisk. Mona kommer fra masterstudier i Amsterdam, og har også med seg noen års erfaring innen markedsføring i Oslo.

Katrine Kirkerud, client service director. Katrine har bakgrunn fra blant annet Sony Music og if. Hun har sterk digital bakgrunn, og skal jobbe som kundeansvarlig for blant annet Mercedes-Benz og Zlatan og Varners nye klesmerke A-Z.

Marius Lyngved, business controller. Marius kommer sist fra Staples hvor han jobbet med Tender Management, og er et viktig tilskudd til vårt økonomiteam.

Jean-Nicolas Gilles, creative producer. Jean-Nic er fransk og har 10 års erfaring innen grafisk / motion design og alt av digital produksjon. Han kom til Oslo på sykkel(!) i august. Jean-Nic har jobbet i en rekke byråer i ulike deler av Europa, og kan beskrives som en «digital Swiss army knife».

Elana Daia, social media planner. Elana har en mastergrad i medievitenskap fra Universitet i Oslo (UiO) og en bachelor i samme fagfelt fra Coventry University. Tidligere har hun jobbet med web og sosiale medier i blant annet Bonnier Media. 

Per Forgaard, performance planner. Per blir en del av team performance, med spesialområde betalt søk. Han kommer fra masterstudier i USA og jobb hos Sparebank 1 SR-Bank, og har også bak seg en solid fotballkarriere.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.