Pål Fasseland til SMFB

– Styrker vår strategiske kompetanse ytterligere.

84540 febb2 original
Pål Fasseland og Kristian Kristiansen.

SMFB har ansatt Pål Fasseland som strategisk rådgiver. Fasseland kommer sist fra stillingen som senior account director i Schjærven, men har bred bakgrunn fra både kunde og byråsiden. I tillegg til stillingen som senior brand manager i Felleskjøpet, og merkevaresjef i Tine, har han også erfaring som rådgiver i Creuna.

SMFB har gjort seg bemerket den siste tiden, både ved å lande Gresvig i konkurranse med flere andre toneangivende reklamebyråer, men også ved å gjøre et comeback som nest beste byrå i Gullblyanten. Daglig leder i SMFB, Kristian Kristiansen, legger ikke skjul på at han er svært fornøyd med nysigneringen.

– Det har vært en lang prosess med å finne rett person, og vi har vært i dialog med flere svært dyktige kandidater. Men med Pål var det 100 prosent klaff. Ikke bare styrker vi vår strategiske kompetanse ytterligere, men han har også et engasjement og en gjennomføringskraft som kler SMFB perfekt.

Fasseland er allerede på plass i Tollbugata, og ser fram til å ta fatt på nye utfordringer,

– Den kreative og innovative drivkraften som ligger i SMFB kombinert med spennende kunder var en utfordring jeg bare måtte si ja til. SMFB er uredd og ambisiøse samtidig som de er rigget for fremtiden. En fremtid jeg ser veldig frem til å være en del av.