Omslagsbilde
Logo

Dinamo

Kommunikasjonshus / KF-medlem 62 / Sertifisert

Dinamo er Norges mest kjente og komplette kommunikasjonshus. Det betyr at vi ikke bare løser én type oppgaver, men hele spekteret på tvers av alle kanaler. Vi hjelper små og store kunder til å snakke med én stemme, vise ett ansikt. Da skjønner flere hva du sier – og hvem du er.

Dinamo utvikler strategier, ideer og løsninger som skaper begeistring, engasjement og resultater – i betalte, fortjente og egne medier. Enten det er digitalt eller analogt, tradisjonelt eller langt utenfor boksen jobb…

Tidslinje

 

 

Dinamo er nevnt i en artikkel:

Varmdusj for Dinamo

 

Arbeider

Veidekke tar i bruk VR og 360°-filmer for å nå ungdom

Kunde Veidekke
Byrå Dinamo
I samarbeid med Pryserfilm
Stargate media
Lansert Februar 2017

Veidekke lanserte i forrige uke kampanjen «Fra Noob til lærling» for å få flere ungdommer til å velge yrkesfag. Med seg på laget er YouTube-stjernen Noobwork.

Noen barn leker ikke

Kunde Redd Barna
Byrå Dinamo
I samarbeid med Pravda
Nordisk Film Shortcut
Lansert Desember 2016

Redd Barna er ute med ny kampanje, for å samle inn penger og forhindre at barn sulter, blir barnesoldater eller barnemødre.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...