Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Saatchi & Saatchi Norge blir Per Høj

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Shortlist i Future Lions og jobb i Saatchi

 

Arbeider

Hver grunn til å la være er en grunn til å delta

Kunde FRI
Byrå Per Høj
I samarbeid med Tangrystan
Både Og Radiobyrå
Lansert Mai 2017

Rekrutteringskampanje for FRI (tidligere LLH), som arbeider for likestilling og mot diskriminering av personer som bryter med normer for kjønn og seksualitet.

Nå skal Anita og parakitten slutte å røyke

Kunde Helsedirektoratet
Byrå Per Høj
I samarbeid med FUS!
Både Og Radiobyrå
Lansert April 2017

Helsedirektoratet følger opp sin humoristiske sosiale medier- og radiokampanje fra i fjor høst.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...