Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Entur velger Per Høj

Per Høj er nevnt i en artikkel:

– Vi er alle Per Høj

 

Arbeider

Tenk om det er telefon fra Hamar

Kunde Norsk Tipping
Byrå Per Høj
I samarbeid med Mexiko Media
Red Media
Lansert Oktober 2017

Norsk Tipping og Per Høj vil gjøre folk kjent med hvem som ringer når det står 625 60 000 i displayet.

25,9 millioner telefoner til Hamar

Kunde Norsk Tipping
Byrå Per Høj
I samarbeid med Animasjonsdepartementet
Hocus Focus
Animaskin
Verdens Sterkeste Mann
Lansert September 2017

Telefonstorm: Per Høj og Norsk Tipping snudde alt på hodet, og lot folket ta en telefon til Hamar.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...