2 trender som bør bekymre alle som jobber med markedsføring

Kreativt Forum, Bring og Kitchen inviterer til frokostseminar 15. november. Det blir foredrag og paneldiskusjon ledet av Svein Tore Bergestuen. Seminaret er gratis for alle KF-medlemmer.

Kitchen kom nylig ut med boken «Effekt: 10 regler for å lage reklame som virker», som er gratis og kan lastes ned her.  Sammen med Kitchen og Bring, inviterer Kreativt Forum til presentasjon av nøkkelfunn fra boken og påfølgende paneldebatt. Sentrale spørsmål vi vil belyse, er:

  • Hvordan har balansen mellom kortsiktige, salgsaktiverende markedstiltak og langsiktig merkevarebygging utviklet seg de senere årene? Hvilke resultater ser vi av dette?
  • I hvilken grad benyttes kreativitet som strategisk virkemiddel og har det egentlig noe for seg?

Ikke gå glipp av presentasjon av bokens nøkkelfunn og påfølgende paneldebatt i Posthuset onsdag 15. november kl. 08.00 - 10.00. Enkel frokost blir servert.

Paneldeltakere:

Alf Bendixen (BigBlue), Gro Myking (KLP), Tor Anton Bjørge (Harald A. Møller), Linda Nordheim (McCann), Christian Haune (Orkla)


Konferansier:

Svein Tore Bergestuen, kommunikasjonsrådgiver/journalist


Tid og sted:

  • 15. november kl.08.00 - 10.00
  • Det serveres frokost fra 08.00-08.30.
  • Posthuset, Oslo. Se kart her.


Om «Effekt: 10 regler for å lage reklame som virker»

Bokens ti grunnleggende regler er fordelt over ti kapitler, hvor hvert kapittel representerer et strategisk grep for å skape større avkastning på markedsinvesteringen. Til sammen utgjør disse en tydelig arbeidsmetodikk som setter effekt i førersetet. Leseren får i tillegg avkreftet noen myter, bekreftet noen antakelser samt viktig innsikt i gapet mellom det de beste gjør og det de fleste gjør.


Pris:

  • KF-medlemmer: Gratis
  • Ikke medlemmer: kr 450,-

Påmelding:


Samarbeidspartner:


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.