Om STELLA

STELLA skal vise og premiere effekten av kommunikasjonstiltaket og sannsynliggjøre at kommunikasjonsidéen har gitt god avkastning på investeringen. STELLA måler med andre ord effektiviteten av markedsinvesteringene.

Formålet med STELLA er å stimulere oppdragsgivere, byråer og institusjoner til å arbeide for bedre dokumentasjon av hvordan markedskommunikasjon bidrar til verdiskapning for oppdragsgiver.  Samtidig skal den bidra til å bringe kommunikasjonsfaget videre, ved å gi ny læring om hvordan god kommunikasjon virker i en stadig mer kompleks verden.

Konkurransen er laget etter mønster av den britiske «IPA Advertising Effectiveness Awards» og ble arrangert første gang i Norge i 1998.  

Innlevering av fullstendig case 30. januar 2017, kl. 23.59. 

Fagdag og prisutdeling, onsdag 29. mars, i Oslo Konserthus.


Registrer ditt case her





Samarbeidspartnere:
        



Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.